piątek, 3 marca 2017

Skandal na portalu Demotywatory

Zrzut ekranu mojego zbanowanego konta. A właśnie pod tym demotywatorem prowadziłem dyskusję (pisałem komentarz)

Dnia 2 marca 2017 roku jako Surwabuno1985 dodałem demotywator, którego celem była obrona tradycyjnego kanonu Gwiezdnych Wojen (tzw. Expanded Universe). Mam na myśli ten demotywator: http://demotywatory.pl/4749303/Disney-to-korporacja-ktora-zniszczyla-Gwiezdne-Wojny

Pod tym demotywatorem ukazały się liczne komentarze, na które odpowiadałem merytorycznie. Na pisanie odpowiedzi poświęciłem kilka godzin, rozwinęła się ciekawa dyskusja i nagle bez żadnego ostrzeżenia administratorzy portalu zrobili mi straszne świństwo. „W nagrodę” za godziny merytorycznej dyskusji zostałem zbanowany (zablokowany na miesiąc), a moje komentarze ukryte. 

Czyżby korporacja Disney bała się fanów, którzy protestują przeciw niszczeniu kanonu Star Wars? Czy na portalu demotywatory konstytucyjne prawo głosu (prawo do wyrażania własnych poglądów) przysługuje tylko zwolennikom wielkich korporacji? 

Jestem zbulwersowany zachowaniem administratorów portalu demotywatory.pl i jeśli moje konto nie zostanie odblokowane, a komentarze przywrócone, a ja przeproszony wystąpię z powództwem cywilnym ponieważ naruszono moje dobra osobiste. 


2 komentarze:

  1. Demotywatory strasznie się boją twoje pozwu jeeeeeeeeeeeeeeeeej

    OdpowiedzUsuń